Delivery conditions

Kauba kohaletoimetamise aeg sõltub valitud kauba laoseisust:

  • 2-4 tööpäeva juhul, kui kaup on KARE Design laos olemas;
  • 2-4 nädalat juhul, kui kaupa peab järeltellima tootja laost.

Kui oled ühe tellimusega tellinud erineva tarneajaga tooteid, siis üldjuhul tellimuse kättetoimetamise aeg arvestatakse kõige pikema tarneajaga toote järgi.

 

Tarneviisid

Tulen kaubale ise järgi

Tellitud toodetele saab järgi tulla KARE Design kauplusesse aadressil Kopli 2c, Tallinn, lahtiolekuaegadel E-L kell 10-19. Tellitud tooted saab kätte isikut tõendava dokumendi ja tellimuse numbri esitamisel. Sel juhul kohaletoimetamise tasu ei ole.

Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loetakse klient lepingust taganenuks. Väljavõtmata tellimuste ostusumma tagastame viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Tellin kaubad SmartPOSTi pakiautomaati

SmartPOSTi pakiautomaati tellides maksimaalne paki mõõt on 60cm x 60cm x 36cm ja maksimaalne kaal on 35 kg.

Ostud alates 60 € toimetame pakiautomaati kohale tasuta. Väiksemate tellimuste puhul sõltub kohaletoimetamise tasu paki suurusest. Täpset transpordi hinda näed, kui tooted on lisatud ostukorvi.

Tellides kaupa SmartPosti pakiautomaati saad oma tellitud toodetele järgi tulla oma lähimasse kauplusesse. Vali ostukorvis transpordi viisiks Itella SmartPost ning kui liigud edasi kassasse, avaneb nimekiri erinevatest kauplustest, kust saad valida sobiva koha kauba kättesaamiseks.

Kauba kohale jõudmisest pakiautomaati teavitab Sind SMS-teade, mis sisaldab ukse avamiseks unikaalset uksekoodi. Juhised koodi kasutamiseks ja pakilaeka avamiseks leiab pakiautomaadi puutetundlikult ekraanilt.

Juhul, kui klient ei võta kaupa 7 päeva jooksul pakiautomaadist välja, loetakse klient lepingust taganenuks. Väljavõtmata tellimuste ostusumma (v.a. postikulu) tagastame esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Tellin ehteid koju või tööle tasuta – ainult Tallinnas

Tallinnas ehete kohaletoimetamine on tasuta. Teenust osutab KARE Design enda kuller. Tellitud ehete üleandmise täpse kellaaja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.

Ainult selle tarneviisi puhul on võimalik maksta kogu tellimuse summa kauba kättesaamisel, st ilma ettemaksuta.

Tellin kaubad kulleriga koju või tööle

Teenust osutab kullerfirma DPD. Valides kauba kohaletoimetamiseks kulleri, lisandub tellimusele kohaletoimetamise tasu. Kuna kohaletoimetamise hind sõltub saadetise suurusest ja kaalust, täpset hinda saad näha alles siis, kui toode on ostukorvi lisatud.

Kullerteenuse kasutajale toimetatakse kaup kohale tellimuses märgitud arve aadressile. Juhul kui soovid saada pakki teisel aadressil, palun sisesta linnuke lahtris “Saada teisele aadressile” ning täida vastavad lahtrid tarneaadressi kohta.

Üldjuhul tuuakse kaup kliendi korteri/maja ukseni. Suuregabariidilise ja raske kauba puhul toimetatakse saadetis maja ette kliendi poolt määratud asukohta, kuhu on võimaldatud ligipääs kaubaautole. Kui Sinu tellitud kaup kuulub sellesse kategooriasse, siis müüja eelnevalt teavitab Sind, et transporditeenus ei sisalda kauba tuppa toomist. Tallinnas ja selle lähiümbruses on võimalik tellida lisateenusena kauba tuppa toomist eelnevalt teavitades sellest KARE Design (teenuse hind on 30 EUR sh käibemaks, tuppa toomist teostab kahemeheline meeskond). Lisateenuse eest esitab KARE Design arve,  mis peab olema tasutud enne kauba kohaletoomist.

Kauba kohaletoimetamine kulleriga leiab aset esmaspäevast reedeni tööpäeva jooksul, üldjuhul ajavahemikus 09.00-18.00. Kauba kohaletoimetamise päeval saadetakse kliendile sõnum kättetoimetamise eeldatava kellaaja vahemikuga. Kui pakutud aeg või koht kliendile ei sobi, saab selle muuta SMS-teavituses toodud juhiste järgi. Kui kauba saaja viibib tööpäevadel tööl, soovitame valida kohaletoimetamise aadress vastavalt.

Palun kontrolli tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. KARE Design ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui see on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

NB! Enne kullerile allkirja andmist soovitame Sul tungivalt toodete pakend üle vaadata. Juhul, kui pakendil esineb väliseid vigastusi, tuleb koheselt teavitada sellest kullerit. Nähtavad vigastused tuleb fikseerida koheselt koos kulleriga (vabas vormis akt, mis kirjeldab tootel olevat viga või puudujääki ja võimalusel foto). Hilisemaid pretensioone on meil õigus mitte aktsepteerida.

Palume Sul vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile tugi@kare.ee.

NB! Kauba kohaletoimetamise hinnad kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires, kui soovid kaupa tellida välismaale võta meiega palun ühendust e-posti teel ja teeme Sulle pakkumise.